Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Πρέπει να μάθετε να ακούτε με τα αυτιά της καρδιάς και όχι του νου








 Alexis Rockman Artwork

Πρέπει να μάθετε να ακούτε με τα αυτιά της καρδιάς και όχι του νου 
Όχι πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατί ξέρω που πατάω, βαδίζω και οδηγούμε, τι αντιπροσωπεύω και ομολογώ μέσα από τον δικό μου προσωπικό λόγο.
Οπότε δεν με πειράζουν οι μομφές τύπου :

'το μεγάλο λάθος να θεωρεί ότι μόνο ο δικός του χώρος κατέχει την αλήθεια.'

Η παρουσία μου εδώ όπως και τα θέματα που σας βάζω σε σχέση με την Πνευματική Σχολή στην οποία είμαι μέλος αναλογούν κοντά στο ίσως και 5%, νομίζω πως αυτό είναι εμφανές όλον αυτόν τον καιρό.

Επίσης έχω δηλώσει επαλειμμένα πως δεν εκπροσωπώ παρά μόνον τον εαυτό μου και κανέναν άλλο.

Την δική μου όψη της αλήθειας σας την μεταφέρω συνεχώς σαν μια επαλήθευση μέσα από τα ερμητικά, αλχημικά και γενικότερα γνωστικής φύσης κείμενα σαν μια επαλήθευση των επιχειρημάτων μου, γιατί όπως γνωρίζεται 'δεν υπάρχει τίποτα νέο κάτω από τον ήλιο'.

Η εμπλοκή μου όμως δεν έχει σχέσει με τον ευφάνταστο κόσμο του νου και τις υπερβολές του που σχεδόν πάντα οδηγούν σε έπαρση και πλάνη, σε πλουτισμό και εκμετάλλευση αλλά προέρχονται από τον κόσμο της καρδιάς, από ένα σημείο αναφοράς όχι αυτού του κόσμου.

Και αυτή η γνώση δεν ανήκει σε κανένα άνθρωπο γιατί είναι δώρο Θεού, είναι μια αποκαλυπτικής φύσης γνώση η οποία μπορεί να μεταφερθεί με τον λόγο συμπερασματικά όχι για για να σας κάνει πιο έξυπνους αλλά για να σας αγγίξει μέσα στην καρδιά σας.

Αυτός είναι ο στόχος μου, μια επικοινωνία καρδιάς.

Αλλά για αυτήν δεν χρειάζονται τεχνικές και επίπλαστα πράγματα του σώματος αλλά ορθή πίστη, καλοσύνη και αγνότητα, σεβασμός, ταπεινότητα, υπομονή, προσμονή και εσωτερική σιωπή.

Πρέπει να μάθετε να ακούτε με τα αυτιά της καρδιάς και όχι του νου 'Του μεγάλου Αποστάτη' όπως διαβάζουμε κάπου.

Γνωρίζω, πως πολύ από εσάς έχετε μια πορεία χρόνων σε αυτόν τον γενικόλογο χώρο και πως έχετε ριζώσει σε θέματα και μια διαμόρφωση του νου και πως είναι πολύ δύσκολο να τα αφήσετε πίσω, αλλά αυτό είναι που χρειάζεται.

Η πορεία, η οδός της μεταλλαγή είναι μια ατραπός ενός συνεχόμενου αποχαιρετισμού όσον αφορά την ύλη και τον κόσμο της, αυτό είναι πασιφανές και μια βασική προϋπόθεση.

Ο χρόνο δυστυχώς και οι επιλογές δεν λειτούργησαν θετικά για πολλούς, υπάρχει μια πικρία και μια κόπωση και αυτό είναι κατανοητό, και το καταλαβαίνω και εγώ, και για αυτό και δεν με πειράζουν τα άστοχα λόγια γιατί γνωρίζω πως μέσα σε όλους τους ανθρώπους υπάρχει ακόμη εκεί αυτή η Θεία αμφιβολία που επιθυμεί την έκφραση της, και τις απαντήσεις όλων αυτών των τρανών ερωτημάτων.

Για αυτό και ξεκίνησα και εγώ αυτό το ταξίδι ώστε να μπορέσω να βοηθήσω και να βοηθηθώ, να προσφέρω και να μου προσφέρουν, να αγαπήσω και να αγαπηθώ, να προσφέρω το έργο και την φιλία μου και να λάβω ένα καλό λόγο εκτίμησις.

Η πορεία και το έργο μας δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσουν να υπάρχουν, συνεχίζονται με κάθε δυνατό τρόπο με όλους όσους επιθυμούν να φωνάξουν παρών και να συνδράμουν με την παρουσία τους.

Ο στόχος μας είναι Ιερός και αυτό είναι απολύτως κατανοητό ακόμη και μέσα από την αδυναμία και ελαφρότητα μας, τα οποία είναι απολύτως ανθρώπινα, αυτά τα γνωρίζουμε και κρινόμεθα συνεχόμενα και αγωνιζόμαστε για αυτοβελτίωση μέσα από καθημερινή προσευχή και το καλό μας έργο.

Ελπίζουμε όταν ξαφνικά ο Κύριος εμφανιστεί να έχουμε αρκετό λάδι μέσα στις λάμπες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: