Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Δεν ανακάλυψα εγώ την Αμερική

 
Δεν ανακάλυψα εγώ την Αμερική

Θα πρέπει να διευκρινίσω για άλλη μια φορά και είναι πολύ σημαντικό αυτό να το κατανοήσετε μιας και εξηγεί και όλη μου την σκέψη αλλά και το έργο το οποίο έχω σαν άνθρωπος.

Δεν εφηύρα ούτε κατασκεύασα καμία διδασκαλία ή σύστημα ιδεών, όλη μου η διαδρομή και ανάπτυξη βασίζεται πάνω σε συγκεκριμένες βασικές οριογραμμές, έναν πυρήνα μιας εσωτερικής διδασκαλίας η οποία είναι χριστοκεντρική και συνεπώς ερμητική και η οποία στην σημερινή της μορφή μας δίνεται μέσα από μια ροδοσταυρική σύγχρονη διάσταση.

Η παράδοση αυτή λειτουργεί μέσα στον χρόνο μέσω μιας αλυσίδας γνωστικών αδελφοτήτων.
Όταν μια αδελφότητα επιτελέσει το έργο που της έχει δοθεί αποσύρετε και μια άλλη έρχεται σε ύπαρξη στην συνέχεια, γιατί οι πνευματικές απελευθερωτικές ωθήσεις από τα ανώτερα πεδία δεν πρέπει ποτέ να σταματούν να επιδρούν ακόμη και μέσα στα πιο σκοτεινά μέρη αυτού του κόσμου.

Συνεπώς αυτά τα οποία σας λέω, πάντοτε έρχονται σε συμφωνία με αυτήν την διδασκαλία και εγώ δεν είμαι παρά ένας απλός εργάτης αυτής.

Για αυτό και όταν μου ζητηθεί από κάποιον να του δείξω, να του αποδείξω την ορθότητα αυτών των οποίων λέω μπορώ άνετα να το κάνω την κάθε στιγμή.

Δεν είμαι φαντασιόπληκτος ούτε ανακάλυψα όπως ισχυρίζονται  άλλοι την Αμερική, βεβαίως και αυτό είναι απόλυτα αναγνωρίσιμο έχω ένα δικό μου προσωπικό λόγο ο οποίος είναι και το αποτέλεσμα της εσωτερικής μου εργασίας και κατανόησις στα τελευταία αυτά 30 χρόνια.

Όπως σοφά διάβασα πρόσφατα στα βιβλία τα οποία μελετώ και μελετώ ξανά και ξανά και τα οποία είναι και η βάση όλης μου της γνώσης εκεί αναγράφεται  το εξής :

''Ένας οδηγός, βοηθός της ανθρωπότητας μοιάζει με εκείνον τον άνθρωπο ο οποίος έχει επισκεφτεί πριν από εσάς το μέρος στο οποίο εσείς επιθυμείτε να πάτε και λόγω αυτής του της εμπειρίας μπορεί να σας βοηθηθεί αφάνταστα.''

Επίσης μου είναι λίγο δύσκολο να σας το εξηγήσω με λίγα λόγια αλλά δεν πρέπει να συγχέουμε τον λόγο με τον δημιουργικό λόγο.

Ο πρώτος έχει σχέση με την διάνοια και την ικανότητα του Εγώ να συλλάβει την ίδια του την ουσία και συνεπώς μας είναι απόλυτα χρήσιμος.

Ο δημιουργικός λόγος μας βοηθά στην διάλυση αυτής της μαζεμένης κατανόησης και καλλιέργειας χρόνων και ταυτόχρονα μέσω αυτού μια νέα συνείδηση εκδηλώνετε.

Με λίγα λόγια η κατανόηση της φύσης μας, η γνώση του εαυτού, μας βοηθά και στην διάλυση του.
Για αυτό και υπάρχουν και πρεσβύτεροι αδελφοί και οδηγοί και εργάτες του φωτός για να μπορούν μέσα από τον δημιουργικό λόγο να εκφράζουν τις ανώτερες δυνάμεις σε αυτό το πεδίο ζωής, μέσα από το αναγεννημένο τους σύστημα, εκείνην την στιγμή όταν επικαλούνται αυτές τις δυνάμεις μέσα στην ιερότητα ενός ναού, όλο τους το σώμα αλλά κυρίως τα μάτια, τα χέρια και η ομιλία μετασχηματίζουν και ακτινοβολούν αυτές τις ανώτερες δυνάμεις για όλους εμάς, αλλά προσέξτε το αυτό, στο ανάλογο πεδίο εργασίας στο οποίο βρισκόμαστε, γιατί αυτή η διεργασία έχει επτά βασικά επίπεδα μέσα από τα οποία ένας υποψήφιος εργάζεται πάνω σε διαφορετικούς στόχους και συνεπώς μέσα από διαφορετικές συχνότητες ακτινοβολιών.

Όταν ένας μαθητής εισέρχεται για πρώτη φορά μέσα σε ένα γνωστικό πεδίο ακτινοβολίας εκείνην την στιγμή έρχεται σε επαφή με την πρώτη ακτίνα του Αγίου Πνεύματος η οποία λειτουργεί απρόσωπα και στην ουσία επιθυμεί να αφυπνίσει το πρωταρχικό άτομο σπινθήρα του Πνεύματος από τον βαθύ του ύπνο. 

Όταν αυτό μέσα από μια χρονική διεργασία συμβεί, τότε μπορεί ένας μαθητής εσωτερικά να προχωρήσει σε μια επόμενη διαδικασία που έχει σαν στόχο μια μακροχρόνια σωματική προπαρασκευή, η οποία θα του επιφέρει και μια ουσιαστική αυτογνωσία ώστε να μπορέσει να επεξεργαστεί τις ποιότητες και τις αδυναμίες που υπάρχουν μέσα στην δική του προσωπική φύση.
Μόνον όταν αυτό συμβεί θα μπορέσει να περάσει σε ένα επόμενο στάδιο μιας αναγκαίας συντριβής και αυτό θυσίας του εγώ.

Στην πνευματική επιστήμη μιλάμε για την απόλυτη αναγκαιότητα της αυτοπαράδοσης μέσα στο Πνεύμα, αλλά αν δεν έχουμε γνωρίσει την ίδια μας την φύση τότε τι μπορούμε να παραδώσουμε;
Εδώ θυμηθείτε τα πολύ δυνατά λόγια :

''Όχι το θέλημα μου αλλά το θέλημα σου να γίνει'' 

Αυτή είναι και η παράδοση του εγώ στον Χριστό μέσα μας, γιατί μέσω της αυτογνωσίας και του εξαγνισμού, μέσω μιας αγνής καρδιάς και κεφαλής η Ποιμανδρική συνείδηση κατακλύζει τον μαθητή όχι μόνον του αποκαλύπτει όλην την γνώση αλλά τον προστατεύει ταυτόχρονα από τον κάθε κίνδυνο.

Η βαθειά μας επιθυμία είναι να βαδίσετε και εσείς αυτόν τον δρόμο προς το Μυστήριο του Γολγοθά ώστε την κατάλληλη στιγμή να επέλθει και η αναγέννηση εξ ύδατος και Πνεύματος και για εσάς ώστε να ακούσετε και εσείς τα μαγικά λόγια του Χριστού, 

''Εγώ πάω τώρα στον οίκο του πατρός μου ο οποίος έχει πολλά δωμάτια, πάω για να ετοιμάσω και για εσάς ένα ώστε εκεί που θα είμαι εγώ να είστε και εσείς.''

Δεν υπάρχουν σχόλια: