Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Ρουμί ένα ποιήμα


Έχω έρθει
να σας πάρω από το χέρι
και να σας φέρω στον εαυτό μου.

Έχω έρθει
για να φωτίσω τον δρόμο σας
καθώς περπατάτε σε αυτό το μονοπάτι.

Θα σας κάνω αθώους
θα σας κάνω άφοβους
τότε θα σας βάλω στο
φωτεινότερο σημείο του σύμπαντος

Έχω έρθει σαν την αύρα της άνοιξης
στο δικό σας αγρό λουλουδιών
ώστε να μπορέσω να σας κρατήσω στην μεριά μου
για να σας αγκαλιάσω σφιχτά

Έχω έρθει
για να σας πάρω από το χέρι
και να σας φέρω στον εαυτό μου.

Έχω έρθει
για να φωτίσω τον δρόμο σας
καθώς περπατάτε σε αυτό το μονοπάτι.

Σαν τις κραυγές των εραστών
θα σας βοηθήσω να φτάσετε
την στέγη των ουρανών

Από την σκόνη της γης έως ένα ανθρώπινο ον,
υπάρχουν χιλιάδες σκαλοπάτια.
Ήμουν μαζί σας σε όλα αυτά βήματα,
σας κράτησα το χέρι και περπάτησα στο πλευρό σας.

Και θα είμαι μαζί σας
καθώς κινείστε πέρα από αυτή την ανθρώπινη μορφή
πετώντας στους υψηλότερους ουρανούς.

Ρουμί

Μετάφραση G.J.P.

Δεν υπάρχουν σχόλια: